сряда, 18 юни 2014 г.

От Ильо



Прекрасна петъчна утрин на 24.05.2024 г. Часът е 6:30 сутринта, ставам и бързам да напарвя закуска на семейството си, на жена ми и двете ми деца. Повечето хора биха се зачудили защо аз, Емо, ще правя закуска? Ами защото днес е рожденият ден на жена ми и ще е много готино на рождения й ден да я изненадам. Всичко е подготвено, децата още спят, но подаръците са на масата и си чакат да бъдат отворени. Прекрасно утро, 7:30 часа удари и ще будя всички, защото днес ще ходим на разходка по Бачиново, ще снимаме природата и ще се забавляваме заедно, а пък следобяда сме поканени на абитуриентски бал, на сина на един приятел. Усещам, че ще е бурна вечер, такава вечер, каквито си правихме преди 10 години. Много се радвам, че мога да прекарвам повече време със семейството си, защото започнах този собствен бизнес, със иновативния продукт. Дава ми свобода на доходите и на времето, мога да се радвам на всеки момент. Всеки ден ходя да спортувам, карам колело, плувам, имаме нов домашен любимец, помагам на децата с домашните и се забавляваме заедно. Събота ги оставяме на баба им да им ги гледа, а ние с жена ми излизаме на ресторант, дискотека. Остава ми доста време да размишлявам и да чета книги. Имам свободата да възпитавам децата си по моите принципи и правила за живота и да им давам най- добрите уроци. Жена ми пък помага в семейния бизнес и много ме радва и подкрепя, тя е отлична майка и домакиня. През няколко седмици се виждам с приятелите си, защото вече и те има своите семейства и ангажименти и не ни остава много време да се срещаме и да излизаме заедно. Какво може човек да желание на тази млада възраст 47 години. Защо да е млада? Защото откакто се ожених, започнах да се грижа повече за тялото и здравето си, и така се чувствам енергичен и жизнен всеки ден. Дори в този ден с много интересния и забавен бал, успях да изкарам до 4:30 сутринта J.

Направих си идеалния дом, стегнах всички стаи, направих беседка на двора с мини басейн за лятото, пада голяма веселба. Купих си няколко вили на различни места в България, на морето, по балканите. Планирам да си взема и в чужбина, за да ходим на почивки със семейството.

Най- интересното е че днес е събота, 25.05.2024г., и седя и чета това нещо, което е било писано преди толкова време и толкова се развълнувах защото всичко се е сбъднало. Точно така си се представях, макър че някои неща съм ги придобил в по-голяма степен.



Автор: Илия Митков

Няма коментари:

Публикуване на коментар