сряда, 18 юни 2014 г.

От Денис

Емо.... В началото, когото го срещнах за първи път, пък и дори след това, ми изглеждаше много странен. С тази рошава коса. Бях виждал негови снимки и видеото, в което участваше от Фото-форум фест, и се зачудих какво прави той там. Според първото ми впечатление, не го бях видял като КООТКА :D В последствие, след няколко сбирки, пътувания и фотопленери разбрах колко НЕ го слуша главата. Честно казано го смятам за доста интересен човек, и не само в шегите, а и попринцип. Забелязал съм, че освен чувството му за хумор е и не малко интелигентен. Но все пак като чуя името ЕМО и първото нещо, за което се сещам е човека с рошавата прическа.

Сетих се още нещо, което много ми хареса в ЕМО, лично по някакъв начин и на мен ми доставяше това негово действие някакво удоволствие, а това е с какъв кеф бие и хули Ваня (нищо лично, Ванче). Просто си му личи удоволствието, с което го прави.



П.С : Надявам се ЕМО все пак, ако намерим време, да използваме дадената ти от Бога рошава коса и възможност за голяма брада, и да те направим един мръсен и подъл клошар.
П.С 2 : Честит rожден ден на патерици, и както е казал някога Андерей Ляпчев - „Со кротце, со благо, со мало кютек“.

Автор: Денис Галенков



Няма коментари:

Публикуване на коментар